Saturday, June 12, 2010

Lady gaga


Cu ocazia aparitiei noului videoclip ALEJANDRO pe care toata lumea la asteptat cu mainile la gura ( puteti sa il vizionati aici) am sa scriu despre renumita, admirata si controversata Lady Gaga.Demult am asteptat sa am o ocazie sa scriu despre ea si acum cred ca a sosit si momentul...

1.Lady Gaga? Nimeni nu stia nimic de ea inainte ca hitul JUST DANCE sa ajunga in topurile modiale ,era un videoclip relativ ok putin tipicar dar si-a castigat repede fanii .Apoi a urmat POKER FACE care deasemenea a avut un succes rasunator ,Gaga continuand asfel sa scoata hit dupa hit...Ok , dar de la ultimele 2 (respectiv si in cele de dinainte , care nu o faceau asa pe fata) VIDEOPHONE si ALEJANDRO cred ca a exagerat cu mult... Tot ce vezi in aceste videoclipuri este moarte, violente, sex si in ultimul , asa cum a afirmat si ea promoveaza homosexualii, afirmand ca ii admira pentru curajul lor.Ok ,nu contest ca are o voce intradevar foarte buna , asta am realizat cand m-am uitat la un filmulet in care ea canta live SPEECHLESS( puteti viziona aici) , dar totusi conceptile promovate de ea in videoclipurile si in versuri mi se par total gresite .(ca si apropo, mie chiar imi place piesa ALEJANDRO dar videoclipul ma scarbeste)

2. In legatura cu stilul ei... controversatul sau stil... Da am admirat-o pentru curaj si pentru originalitatea de care da dovada, dar apoi am stat sa ma gandesc putin. Aceasta Lady Gaga, nu a fost tot timpu asa, sa ne amintim cu era imbracata in video-clipul JUST DANCE... chiar tipicar iar apoi a aparut dintr-o data o Diva , care ne da un exemplu de stil si care poarta mai mereu haine haute couture...am tras o privire la cateva fotografii mai vechi cu Lady Gaga,care defapt nu sunt chiar asa vechi...in care e apare ca o tanara domnisoara absolut normala . Intrebarea mea: Daca LG da peafara de stil si de originalitate , oare de ce s-a manifestat abea cand a ajuns celebra? Moda e pasiune cum surprindea si Medine Pop ( blog ). Nu ai cum sa nu fi miscat si pe dinafara cand apare aceasta pasiune in tine, deci mergem mai departe si ajungem la urmatoarea concluzie , ca pasiunea aceasta s-a nascut brusc cand ea a devenit celebera, si aici vine a doua mea intrebare: Aceasta pasiune care a aparut brusc si intr-o data , oare nu a aparut doar de dragul de a fi celebra si controversata?
Nu pot mege mai departe fiindca (din fericire) nu sunt LG si nu vreau sa continui pe presupuneri de ale mele care nu am nimic in spate sa le sustina.

In concluzie nu vreau sa par un anti-fan LG , fiindca m-as contrazice ,chiar imi place muzica ei, dar ideile eronate o arunca intr-un colt al nebuniei .De multe ori ma inspira stilul ei, dar de foarte multe ori am senzatia ca o face doar pentru a atrage atentie nicidecum pentru ca ar fi tare incantata cat de bine arata sau ce creatie geniala este .Parerea mea...:)

Now , Alejandro the new video from Lady Gaga is available .Everyone waited to see it.( you can watch it here) I will write about the famous artist ,admired and controversial Lady Gaga . I waited a long time to have the opportunity to say something about her…

1.Lady Gaga? Nobody knew anything about her before the hit JUST DANCE that reached in Top Hoteles.Was an ok video , trivial , but LG won fans.Then Poker Face was another great hit ,and LG continued to release hit after hit.Ok..but the last 2 videos VIDEOPHONE and ALEJANDRO I think she exaggerated …Everything you see in those videos is death ,violence ,sex and in the last one, as she said she promotes homosexuality saying that she have respect for those people and for their courage.Ok, I don’t mean that she has not a good voice ,she got a beautiful voice ,and I realized that when I watched her singing live SPEEACHLESS( you cand see the video right here) but that does not excuse her conceptions and the lyrics promotes by her which are totally wrong.(by the way, I like the song ALEJANDRO but the video makes me be sick)

2.About her style …her controversial style..yes,I admired LG for her courage and for her eccentricity ,but then I started to think .This famous LG ,was not always like this.I remember her in the video JUST DANCE …really trivial and In a second she was a Diva , who gaves us a style example and she is wearing all the time haute couture clothes … I found some old pictures with LG ,which actually aren’t so old…and she was a normal lady, not a GAGA lady…she was looking just like a normal young lady.My question is: If Lady Gaga is full of style and eccentricity why she showed that only after she became famous? Fashion is passion just like Medine Pop was saying (blog).There is no way to not be moved by this passion outside.So we go further and suppose that her passion suddenly appeared when she became famous and here is my second question : This passion which suddenly appeared isn’t just for sake of the fame?

I can’t go further because I’m not her and I don’t want to continue on my assumptions which aren’t supported by clearly evidence.

In the end I don’t want to seem like an anti fan because I would contradict myself, I really like her music but her conceptions are erroneous ideas that throw her in a crazy corner.LG often inspire me , but very often I feel that is just to attract some attention and no because she likes how she looks or she thinks it’s a genius creation.My opinion…

No comments:

Post a Comment