Tuesday, April 24, 2012

Un nou inceput


Hmm , nici nu stiu cum sa incep ! A trecut un an si de cand am zis ca am sa ma intorc dupa o scurta pauza si numai scurta nu a fost .Dar uite ca am plecat de unde am inceput , nu stiu ce ma face sa vreau sa scriu din nou , dar cat timp ma simt bine cu un blog , e perfect. Sper ca va place noua interfata a blogului si cu o noua interfata a venit si un nou inceput .Ca sa nu mai tot lungesc palavrageala o sa trec direct la subiect, am decis sa reprofilez blogul pe cateva lucruri diferite si anume o sa continui sa fac postari despre hainute dar vreau ca blogul sa reflecte persoana care sunt acum , tocmai de-asta am creat o rubrica noua "my work" , unde o sa postez lucrari si schite personale. Am sa incerc sa ma folosesc de acet blog la maxim si sa il umplu cu fel de fel de minunatii cu ' care sa va puteti delecta ! Deci cu putina timiditate ca in orice inceput ma apuc iarasi de balbait si postat pe net . Enjoy it !

pupi , Ruxi

No comments:

Post a Comment