Tuesday, May 25, 2010

Targ cu succes

Vreau sa multumesc tuturor celor care s-au aflat la targul de haine "din mana-n mana", ne-am simtit foarte bine , ceaiuri bune de tot si hainutele pe masura, scimburile s-au desfasurat in voie si cred ca fiecare a plecat acasa cu cel putin o piesa noua si super draguta in garderoba..eu am achizitionat mai multe minunatii ,printre care o rochita neagra dantelata, o pereche de sandalute, 2 camasute ,2 veste si bucurie.Am sa postez cateva poze care le-am fact fugitiv la targ ,pe motiv ca am fost cam in graba .Targul a fost abea la prima editie si v-a continua din luna-n luna .Am primit de asemenea si multe cerinte de a face un targ de haine de baieti ceea ce ne-a surprins foarte tare si am promis ca nu vom ignora aceasta dorinta.







No comments:

Post a Comment