Friday, April 23, 2010

Dora Abodi Cluj fashion week

In prima zi a festivalului de moda national, Cluj fashion week, nu am putut fi prezenta, si imi exprim regretul pentru doua colectii care mi-ar fi placut sa le vad live.Dora Abodi si Ada Bucsa.

M-am uitat putin peste alte creatii ale Dorei Abodi ,si consider ca are un potential extraordinar.A fost printre singurele colectii de la Cluj fashion week care este intradevar purtabila dar nu comuna , dimpotriva inovatoare. Nuantele de roz care variau de la roz pal la plamaniu si bej m-au cucerit, fiind favoritele mele in acest sezon dar cel mai probabil si in sezonul urmator.Micile detalii argintii nu lasau creatile la un stadiu de pura inocenta ci o aduceau mai departe si descopereau o feminitate mai complexa si mai puternica.Formele mi-au atras si ele atentia intr-un mod pozitiv, multe detalii in zona umerilor , proeminenta, linii mai accentuate. Daca ar trebuii sa aleg o colectie care mi-ar placea sa o am in dulap de la acest festival , cu siguranta ar fi aceasta.Si un ultim detaliu... plicul sub forma de inimioara.-SUPERB:) Mi s-a parut o colectie care intradevar a fost lucrata cu atentie de la A la Z.:)






(Diane Pernet foto)








No comments:

Post a Comment