Sunday, April 11, 2010

From Cluj Fashion People


Astazi am realizat ca oamenii din orasul nostru traiesc intr-o banalitate greu de imaginat, pentru mine cel putin .Sa va povestesc cele intamplate, am iesit ca tot omul , la o cafea de dimineata ,apoi m-am plimbat prin oras cu prietenul meu , pentru a ne distinde putin mintile.Ei bine, totul a fost ok, pana cand oamenii iesiti de la serviciu sau de altundeva , au umplut strazile Clujului. Purtam o tinuta casual, niste blugi rupti in genunchi,un sacou cu tinte discrete si un pulovaras(poza). Pentru ca am indraznit sa fiu atat de "diferita" toate privirile de pe strada se intorceau dupa mine , ba chiar strigau "Ti s-au rupt blugi" , pai cum se poate altfel? ca asa e Romanul.Da, de obicei ma confrunt zilnic cu aceasta problema , dar azi avand o tinuta chiar prea pertinenta, am fost socata sa vad atitudinea oamenilor.Ok , am zis toate astea fiindaca cred ca fiecare dintre voi aveti o problma de genu, daca nu in fiecare zi, macar foarte des.Da..asta e lumea in care traim, dar nu trebuie sa ne resemnam, Cluj Fashion Week e doar la cateva zile distanta si spre surprinderea si incantarea mea , astazi am zarit un afis mare" Cluj fashion week, In memoriam Alexander McQueen" , nu-mi venea sa cred,dar uite ca se poate. Mintea mea "zbuciumata" a zamislit o idee, care am sa v-o impartasesc, m-am gandit sa incurajam evenimentele de genu, si mi-a venit ideea de a face o revista pentru noi, pentru cei interesati de viata neconformista, si la care sa contribuim cu toti sau petreceri regulate in cluburi gen "Dot" (unde din cate am inteles se poate inchirea fara sa platesti, doar sa aduci oamenii)care sa fie strict cu invitatie si in felul asta sa ne putem "uniformiza" comunitatea . Sper sa va placa ideea, nu e finalizata, ba chiar deloc, deci va rog sa contribuiti cu sugestii , pareri si idei.

Ruxandra C. ---> jeleuieftin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment