Wednesday, April 21, 2010

Spring Day

Astazi desi vremea a parut furioasa dimineata, razele soarelui au patruns norii si au ajuns si pe obrajii mei . Am iesit putin in gradina sa ma relaxez , sa ma adun, sa ma joc cu Jumpy (cainele meu) si am avut parte de momente minunate. Am admirat delicatetea florilor de ciresi( poza) si verdele proaspat al ierbii, desi primavara a parut ca nu mai vine, e aici, si e mai frumoasa ca nici odata. Urmeaza sa scriu un articol despre Cluj Fashion week, si despre punctele tari si evident cele slabe.In legatura cu ideea din postarea precedenta , am dezvoltat mai multe "mini proiecte" care vreau sa incep sa le pun in aplicare cat de curand.


Later...
(Click pe poze pentru marime completa)

THE CUTEST RING ever

The cutest dog eveR

The cutest female dog ever:))
Me

The cutest flowers ever..

No comments:

Post a Comment