Sunday, February 21, 2010

REVUE DE MODE

Asa cum am promis am realizat un "revue de mode" . In unele zile nu am reusit sa fac poza la tinuta, dar urmatoarea zi am recuperat, so...:) Here it is...cum am zis accept sugestii si pareri, hope you like it..

1. Luni :

In prima zi am purtat un maieu larg alb (no brand),un puloveras ZARA,o fusta din piele Gestuz , colanti Daemi, si niste cizmulite (no brand) , aha, si desigur unul dintre accesoriile mele favorite, un lant cu fundita Gap.:)

2.Marti:

Marti o zi cu tenta mai vintage, am purtat o veche bluza a mamei mele (no brand),o fusta Gap Jeans, ciorapi peste genunchi, botine ZARA, si lant accesoriu Pull and Bear.hehe.:)

2.Miercuri :

Am ajuns si la ziua de miercuri cand m-am gandit sa fiu putin mai indrazneata, si am adaugat look-ului meu " casual " sau cu tenta de elegant,niste ciorapei funky albastru electric, un sacou bleumarin H&M,fusta Gestutz,iar cizmulite ZARA.:)

4. Joi:

In aceasta zi am avut un fel de sedinta foto, asa ca am fost nevoita sa schimb botinele din poza cu niste papuci mai lejer. Bluza Vero Moda,iegari Wet Seal, botine ZARA, sacou H & M.

5. Vineri :

Glam Rock 'N' roll chick:d...Port o bluza de dantela a mamei mele (no brand), blugi vintage Berska, sandale cu tinte (no brand).


6. Sambata :

Sweet sugar,hah, o zi mai "cuminte" sa zic asa:) cu niste culori mai vesele si niste combinatii mai indraznete, vesta de blana (no brand), maieu Berska, fusta verde e defapt un maieu George , ciorapi lungi, platforme Fabulosity ,accesoriu lant Pull and Bear si curea Zara:)

7. Duminica :

Micuta strengara , guler mega colorat Vila,lant accesoriu Gap,bluza albastru electric (no brand), iegari Wet Seal, cizme ZARA, ceas Casio..:)



Deci asta a fost, in vitor am sa public mai multe "revue-uri" de moda,sper sa va placa si sa imi dai chiar si unele critici daca e necesar, multmesc anticipat:)
Adăugaţi o imagine

2 comments:

Anonymous said...

Toate tinutele pe care le-ai postat sunt foarte dragute. Mult succesc in continuare si sper sa vedem/sa ne uimesti cu cat mai multe poze cu outfiturile tale. :*

schiţuli said...

Multumesc, sper si eu sa progresez:d

Post a Comment