Saturday, January 2, 2010

The beautiful life


Sper ca ati avut un inceput de an minunat. Ieri prietenul meu mi-a spus de un serial care se numeste The beautiful Life este despre viata modelelor unde e multa concurenta si invidie....Am stat pana la ora 1 jumate si am urmarit toate 5 episoadele...Dezamagirea mea a fost cand am aflat ca nu vor fi decat 5 episoade deoarece nu au avut destula vizionare...

E drept, nu atat cat si-ar fi dorit fanii, dar macar mai mult decat a avut parte la CW. Incepand cu 21.12, youtube va oferi online cele 5 episoade disponibile din The Beautiful Life (cand s-a anuntat anularea, filmau episodul 7, dar probabil ca episodul 6 n-a mai fost finisat). Multumirile fanilor TBL, pe adresa Youtube si HP, a caror intelegere a facut posibil acest mic cadou.---> http://www.tvblog.ro/serial/the-beautiful-life/

Aici le puteti gasi toate 5 episoadele


VIzionare placuta:P

No comments:

Post a Comment